Replikleri

2022

Gibi

3. Sezon 1. Bölüm: Sarışın ve Kotlu

replikleri

Yılmaz, İlkkan ve Ersoy... Sürekli olarak birbiriyle didişmekte olan üç arkadaş. En büyük özellikleri ise sıradan hayatlarını altüst edecek bir şeyler yapmayı her zaman becermek. Küçücük olayları inanılmaz bir ustalıkla büyütüyor, işleri saç baş yolduracak seviyeye getiriyorlar. Onlar her gün yaşadığımız talihsizliklerin, tuhaf olayların ve çaresizliklerin cisimleşmiş hali.

⌘K
    ↑ Önceki sayfa için yukarı kaydır

    öncesi yükleniyor...

  • Sarışın ve Kotlu

    Tamam. Tamam, tamam. Tamam.

  • Sarışın ve Kotlu

    Çok iyi. Tamam. Hadi görüşürüz. Gel.

  • Sarışın ve Kotlu

    [Ersoy] Görüşemeyiz lan! Görüşeme...

  • Sarışın ve Kotlu

    Gel mi, dedin abi?

  • Sarışın ve Kotlu

    Tuncay'ı ara. Otobüs biletini iptal etsin.

  • Sarışın ve Kotlu

    Tuncay'a sevgili adayı çıktı.

  • Sarışın ve Kotlu

    [İlkkan] Nasıl, nereden çıktı?

  • Sarışın ve Kotlu

    Hakikaten mi lan? Bedo'dan mı?

  • Sarışın ve Kotlu

    Bedo'dan çıktı. Ya işte sen ara tara, ara tara...

  • Sarışın ve Kotlu

    Döndü dolaştı Bedo'dan çıktı.

  • Sarışın ve Kotlu

    Bu senin şeyin adı neydi, kızın?

  • Sarışın ve Kotlu

    -Melda. -Ha, Melda. Evet.

  • Sarışın ve Kotlu

    Onlar Bedo'yla aynı 'gym'e gidiyorlarmış meğerse.

  • Sarışın ve Kotlu

    Aralarında Tuncay'ın fotoğrafını atıyorlarmış birbirlerine gülmek için.

  • devamı yükleniyor...

Replikleri © 2026