Replikleri

2022

Gibi

3. Sezon 1. Bölüm: Sarışın ve Kotlu

replikleri

Yılmaz, İlkkan ve Ersoy... Sürekli olarak birbiriyle didişmekte olan üç arkadaş. En büyük özellikleri ise sıradan hayatlarını altüst edecek bir şeyler yapmayı her zaman becermek. Küçücük olayları inanılmaz bir ustalıkla büyütüyor, işleri saç baş yolduracak seviyeye getiriyorlar. Onlar her gün yaşadığımız talihsizliklerin, tuhaf olayların ve çaresizliklerin cisimleşmiş hali.

⌘K
    ↑ Önceki sayfa için yukarı kaydır

    öncesi yükleniyor...

  • Sarışın ve Kotlu

    Hani Tuncay'a kız mı yok?

  • Sarışın ve Kotlu

    Yok. Var mı? Yok. Baktık.

  • Sarışın ve Kotlu

    -Evet. -Değil mi?

  • Sarışın ve Kotlu

    Baktık. Çıktı mı?

  • Sarışın ve Kotlu

    Çok sönük biri abi.

  • Sarışın ve Kotlu

    Yok. Ben çok mu memnunum Bedo'dan sanıyorsun?

  • Sarışın ve Kotlu

    Çocuk "Sevmek içi deliriyorum" dedi.

  • Sarışın ve Kotlu

    İntihar etmeye kalktı, şehri terk etmeye kalktı.

  • Sarışın ve Kotlu

    Başka bir adayımız yok yani. Ne yapayım şimdi ben?

  • Sarışın ve Kotlu

    Yok da işte. Benim de vicdanım rahat değil yani Yılmaz.

  • Sarışın ve Kotlu

    Yani en azından biraz daha bakar olalım.

  • Sarışın ve Kotlu

    Hani gün sonuna kadar en kötü.

  • Sarışın ve Kotlu

    Tamam. Bak, bak abi, bak. Nereye bakacaksın?

  • Sarışın ve Kotlu

    Al. Nur, baktım.

  • devamı yükleniyor...

Replikleri © 2026