Replikleri

2022

Gibi

3. Sezon 1. Bölüm: Sarışın ve Kotlu

replikleri

Yılmaz, İlkkan ve Ersoy... Sürekli olarak birbiriyle didişmekte olan üç arkadaş. En büyük özellikleri ise sıradan hayatlarını altüst edecek bir şeyler yapmayı her zaman becermek. Küçücük olayları inanılmaz bir ustalıkla büyütüyor, işleri saç baş yolduracak seviyeye getiriyorlar. Onlar her gün yaşadığımız talihsizliklerin, tuhaf olayların ve çaresizliklerin cisimleşmiş hali.

⌘K
    ↑ Önceki sayfa için yukarı kaydır

    öncesi yükleniyor...

  • Sarışın ve Kotlu

    -Bedo. -Vay be. Özlemişiz, ha? Ersoy.

  • Sarışın ve Kotlu

    Hoş geldin Bedo.

  • Sarışın ve Kotlu

    Hoş bulduk. Nasılsınız?

  • Sarışın ve Kotlu

    Aynı. Şükür. Hoş geldin.

  • Sarışın ve Kotlu

    Buyurun o zaman.

  • Sarışın ve Kotlu

    Siz böyle buyurun.

  • Sarışın ve Kotlu

    Bedo, çay içer.

  • Sarışın ve Kotlu

    Çay. Bedo, iyi görüyorum seni.

  • Sarışın ve Kotlu

    Bir şikâyetim yok be Ersoy.

  • Sarışın ve Kotlu

    Aşağı bastır.

  • Sarışın ve Kotlu

    [İlkkan] Bu zaten benim.

  • Sarışın ve Kotlu

    Bedo. Sağlık, sıhhat, iş güç hepsinin yolunda olduğu gayet açık.

  • Sarışın ve Kotlu

    Yüzde yüz.

  • Sarışın ve Kotlu

    Evet. Bedo, sana bir soru soracağım.

  • devamı yükleniyor...

Replikleri © 2026