Replikleri

2022

Gibi

3. Sezon 1. Bölüm: Sarışın ve Kotlu

replikleri

Yılmaz, İlkkan ve Ersoy... Sürekli olarak birbiriyle didişmekte olan üç arkadaş. En büyük özellikleri ise sıradan hayatlarını altüst edecek bir şeyler yapmayı her zaman becermek. Küçücük olayları inanılmaz bir ustalıkla büyütüyor, işleri saç baş yolduracak seviyeye getiriyorlar. Onlar her gün yaşadığımız talihsizliklerin, tuhaf olayların ve çaresizliklerin cisimleşmiş hali.

⌘K
    ↑ Önceki sayfa için yukarı kaydır

    öncesi yükleniyor...

  • Sarışın ve Kotlu

    Çay iç.

  • Sarışın ve Kotlu

    Ben senin bu internette bazı fotoğraflarını gördüm de.

  • Sarışın ve Kotlu

    Sen Güney Amerika'ya mı gittin?

  • Sarışın ve Kotlu

    Yılmaz bak, ben 82'liyim abi.

  • Sarışın ve Kotlu

    Amcaoğlu 83, dayıkızı 84.

  • Sarışın ve Kotlu

    Biz de böyle yani. Seksen beş, 86,87 diye gidiyor.

  • Sarışın ve Kotlu

    Çok komik. Yengem bir gün bana dedi ki.

  • Sarışın ve Kotlu

    Bak, on yaşımda filanım ama. Çağırdı beni, gittim.

  • Sarışın ve Kotlu

    Efendim yenge, sen dedi, niye dedi yaramazlık yapıyorsun?

  • Sarışın ve Kotlu

    Ya Bedo. Sana bir şarkı dinleteceğim şimdi abi.

  • Sarışın ve Kotlu

    E, şimdi ben diyorum ki bu şarkı bu yazın 'hit'i olacak.

  • Sarışın ve Kotlu

    Ha, Ersoy da bana katılıyor.

  • Sarışın ve Kotlu

    Diyorsun.

  • Sarışın ve Kotlu

    Bir bak bakalım.

  • devamı yükleniyor...

Replikleri © 2026