Replikleri

2022

Gibi

3. Sezon 1. Bölüm: Sarışın ve Kotlu

replikleri

Yılmaz, İlkkan ve Ersoy... Sürekli olarak birbiriyle didişmekte olan üç arkadaş. En büyük özellikleri ise sıradan hayatlarını altüst edecek bir şeyler yapmayı her zaman becermek. Küçücük olayları inanılmaz bir ustalıkla büyütüyor, işleri saç baş yolduracak seviyeye getiriyorlar. Onlar her gün yaşadığımız talihsizliklerin, tuhaf olayların ve çaresizliklerin cisimleşmiş hali.

⌘K
    ↑ Önceki sayfa için yukarı kaydır

    öncesi yükleniyor...

  • Sarışın ve Kotlu

    -Abi, işte bir yemek yedik. -Hı?

  • Sarışın ve Kotlu

    Sonra sinemaya gittik. Çok güzeldi.

  • Sarışın ve Kotlu

    -Vallahi. -E, sonra? Sonra ne oldu?

  • Sarışın ve Kotlu

    -İşte gittik, önce balık yedik. -Hah.

  • Sarışın ve Kotlu

    Orada zaten öyle işte neler yapıyorsun falan

  • Sarışın ve Kotlu

    -havadan sudan bayağı konuştuk. -Hah.

  • Sarışın ve Kotlu

    Ya çok laf lafı açtı abi.

  • Sarışın ve Kotlu

    Öyle laf lafı açtık ki. Yani çok iyi kaynaştık.

  • Sarışın ve Kotlu

    Maşallah, maşallah.

  • Sarışın ve Kotlu

    İşte oradan kalktık sinemaya gittik.

  • Sarışın ve Kotlu

    Orada böyle filmi izlerken böyle el ele değmeler.

  • Sarışın ve Kotlu

    [Yılmaz] Çok güzel.

  • Sarışın ve Kotlu

    -Böyle diz dize değmeler. -Çok güzel.

  • Sarışın ve Kotlu

    -Bunlar yaşandı. -İyi, iyi.

  • devamı yükleniyor...

Replikleri © 2026