Replikleri

2022

Gibi

3. Sezon 1. Bölüm: Sarışın ve Kotlu

replikleri

Yılmaz, İlkkan ve Ersoy... Sürekli olarak birbiriyle didişmekte olan üç arkadaş. En büyük özellikleri ise sıradan hayatlarını altüst edecek bir şeyler yapmayı her zaman becermek. Küçücük olayları inanılmaz bir ustalıkla büyütüyor, işleri saç baş yolduracak seviyeye getiriyorlar. Onlar her gün yaşadığımız talihsizliklerin, tuhaf olayların ve çaresizliklerin cisimleşmiş hali.

⌘K
    ↑ Önceki sayfa için yukarı kaydır

    öncesi yükleniyor...

  • Sarışın ve Kotlu

    Ölüyorum abi heyecandan yani, mahvoluyorum.

  • Sarışın ve Kotlu

    Güzel.

  • Sarışın ve Kotlu

    Tuncay, Ersoy'dan şey duyduk.

  • Sarışın ve Kotlu

    Hani bir adak adama durumu gibi bir şey olmuş herhâlde.

  • Sarışın ve Kotlu

    Şefik, bana bir peçete versene.

  • Sarışın ve Kotlu

    Bir adak adama durumu falan olmuş.

  • Sarışın ve Kotlu

    -Öncelikle Allah kabul etsin kardeşim. -[hepsi] Âmin.

  • Sarışın ve Kotlu

    E, benim gördüğüm kadarıyla da hani duaların da kabul oldu.

  • Sarışın ve Kotlu

    Hani senin şimdi kafanda ne var?

  • Sarışın ve Kotlu

    Bir sonraki adımın ne şu anda?

  • Sarışın ve Kotlu

    Abi, vallahi henüz bir şey belli değil.

  • Sarışın ve Kotlu

    -[Yılmaz] Hı hı. -Çünkü biz bir kez buluştuk.

  • Sarışın ve Kotlu

    Tabii.

  • Sarışın ve Kotlu

    Yani benim için biraz ilişkinin olgunlaşması önemli abi.

  • devamı yükleniyor...

Replikleri © 2026