Replikleri

2022

Gibi

3. Sezon 1. Bölüm: Sarışın ve Kotlu

replikleri

Yılmaz, İlkkan ve Ersoy... Sürekli olarak birbiriyle didişmekte olan üç arkadaş. En büyük özellikleri ise sıradan hayatlarını altüst edecek bir şeyler yapmayı her zaman becermek. Küçücük olayları inanılmaz bir ustalıkla büyütüyor, işleri saç baş yolduracak seviyeye getiriyorlar. Onlar her gün yaşadığımız talihsizliklerin, tuhaf olayların ve çaresizliklerin cisimleşmiş hali.

⌘K
    ↑ Önceki sayfa için yukarı kaydır

    öncesi yükleniyor...

  • Sarışın ve Kotlu

    Asıl sahibine teslim etmiş olayım abi.

  • Sarışın ve Kotlu

    Adak olmasa almam yani ama.

  • Sarışın ve Kotlu

    Yok abi. Olur mu öyle şey?

  • Sarışın ve Kotlu

    Bu sefer şimdi dileğin kabul oldu falan.

  • Sarışın ve Kotlu

    Tabii abi. Zaten her şey sizin sayenizde abi.

  • Sarışın ve Kotlu

    -Estağfurullah. Olur mu öyle şey? -Öyle vallahi.

  • Sarışın ve Kotlu

    -[Yılmaz] Allah kabul etsin kardeşim. -Âmin abiciğim.

  • Sarışın ve Kotlu

    Ben de ufaktan artık kaçayım abi.

  • Sarışın ve Kotlu

    Özge'yle 'go kart'a gideceğiz.

  • Sarışın ve Kotlu

    Bu saatte ne 'go kart'ı?

  • Sarışın ve Kotlu

    Abi, varmış. Havaalanı tarafında bir yerde.

  • Sarışın ve Kotlu

    -Hadi ya? -Oraya gideceğiz.

  • Sarışın ve Kotlu

    -İyi. Ne güzel, ne güzel. -İyi.

  • Sarışın ve Kotlu

    -İyi, hadi. -Ben kaçayım abi o zaman.

  • devamı yükleniyor...

Replikleri © 2026