Replikleri

2022

Gibi

3. Sezon 1. Bölüm: Sarışın ve Kotlu

replikleri

Yılmaz, İlkkan ve Ersoy... Sürekli olarak birbiriyle didişmekte olan üç arkadaş. En büyük özellikleri ise sıradan hayatlarını altüst edecek bir şeyler yapmayı her zaman becermek. Küçücük olayları inanılmaz bir ustalıkla büyütüyor, işleri saç baş yolduracak seviyeye getiriyorlar. Onlar her gün yaşadığımız talihsizliklerin, tuhaf olayların ve çaresizliklerin cisimleşmiş hali.

⌘K
    ↑ Önceki sayfa için yukarı kaydır

    öncesi yükleniyor...

  • Sarışın ve Kotlu

    Ben burada içiyorum abi.

  • Sarışın ve Kotlu

    -Hakikaten mi? -Hım.

  • Sarışın ve Kotlu

    Sigaran var mı? Bir tane versene o zaman bana.

  • Sarışın ve Kotlu

    Küllük yapalım abi bunu.

  • Sarışın ve Kotlu

    Al abi.

  • Sarışın ve Kotlu

    Ben yakayım seni.

  • Sarışın ve Kotlu

    Siz içer misiniz?

  • Sarışın ve Kotlu

    Yok. Ben kullanmıyorum zaten Tuncay.

  • Sarışın ve Kotlu

    Çay filan demle ama.

  • Sarışın ve Kotlu

    Kalkar mıyız birazdan? Ne diyorsunuz?

  • Sarışın ve Kotlu

    Oturun abi.

  • Sarışın ve Kotlu

    -[Ersoy] Zamanımız var. -Hasta ziyareti kısa olur.

  • Sarışın ve Kotlu

    Şeyi sen nereden aldın? Kuru pastaları?

  • Sarışın ve Kotlu

    Şeyden. Neydi ya senin, Haluk muydu? Hikmet miydi?

  • devamı yükleniyor...

Replikleri © 2026