Replikleri

2022

Gibi

3. Sezon 1. Bölüm: Sarışın ve Kotlu

replikleri

Yılmaz, İlkkan ve Ersoy... Sürekli olarak birbiriyle didişmekte olan üç arkadaş. En büyük özellikleri ise sıradan hayatlarını altüst edecek bir şeyler yapmayı her zaman becermek. Küçücük olayları inanılmaz bir ustalıkla büyütüyor, işleri saç baş yolduracak seviyeye getiriyorlar. Onlar her gün yaşadığımız talihsizliklerin, tuhaf olayların ve çaresizliklerin cisimleşmiş hali.

⌘K
    ↑ Önceki sayfa için yukarı kaydır

    öncesi yükleniyor...

  • Sarışın ve Kotlu

    Hayır. Ümit, Ümit'ten mi aldın?

  • Sarışın ve Kotlu

    Bekir'den aldık abi.

  • Sarışın ve Kotlu

    Haluk değil mi o adamın adı?

  • Sarışın ve Kotlu

    Ümit daha iyi gerçi ama.

  • Sarışın ve Kotlu

    Haluk onun amcasının oğlu muydu, neydi?

  • Sarışın ve Kotlu

    Belki sen onu görmüşsündür.

  • Sarışın ve Kotlu

    [Tuncay] "Özge'yi kaybettik.

  • Sarışın ve Kotlu

    Cenazesi yarın öğle namazından sonra kalkacak."

  • Sarışın ve Kotlu

    İlkkan.

  • Sarışın ve Kotlu

    Hişt! Lan!

  • Sarışın ve Kotlu

    -[İlkkan] Ne oldu? -Gelin bir gelin. Ersoy gel.

  • Sarışın ve Kotlu

    Abi, bir dur!

  • Sarışın ve Kotlu

    -Lan gelin! -[İlkkan] Ne oldu? Geldik.

  • Sarışın ve Kotlu

    [Ersoy] Ne, ne?

  • devamı yükleniyor...

Replikleri © 2026