Replikleri

2022

Gibi

3. Sezon 1. Bölüm: Sarışın ve Kotlu

replikleri

Yılmaz, İlkkan ve Ersoy... Sürekli olarak birbiriyle didişmekte olan üç arkadaş. En büyük özellikleri ise sıradan hayatlarını altüst edecek bir şeyler yapmayı her zaman becermek. Küçücük olayları inanılmaz bir ustalıkla büyütüyor, işleri saç baş yolduracak seviyeye getiriyorlar. Onlar her gün yaşadığımız talihsizliklerin, tuhaf olayların ve çaresizliklerin cisimleşmiş hali.

⌘K
    ↑ Önceki sayfa için yukarı kaydır

    öncesi yükleniyor...

  • Sarışın ve Kotlu

    Bu balkonu biz daha sık, çok daha fazla kullanmalıyız bu arada.

  • Sarışın ve Kotlu

    Abi, dalga mı geçiyorsun?

  • Sarışın ve Kotlu

    Bunu söylemeye mi çağırdın?

  • Sarışın ve Kotlu

    Hayır. Lan, o yüzden değil. Şimdi mesaj geldi de.

  • Sarışın ve Kotlu

    Özge Hakk'a yürümüş.

  • Sarışın ve Kotlu

    Özge kim lan?

  • Sarışın ve Kotlu

    Oğlum, Tuncay'ın sevgilisi yok muydu, hasta olan kız.

  • Sarışın ve Kotlu

    -A! -[Yılmaz] Vefat etmiş.

  • Sarışın ve Kotlu

    Ah be. E iyi abi. Yani işte.

  • Sarışın ve Kotlu

    Allah rahmet eylesin işte. O kadar hani. Tüh!

  • Sarışın ve Kotlu

    Ne zaman olmuş acaba? Bak, gördün mü?

  • Sarışın ve Kotlu

    Allah Allah! Çok iyi.

  • Sarışın ve Kotlu

    Yani çok garip anlamında iyi yani.

  • Sarışın ve Kotlu

    Cık. Allah Allah. Yazık. Ha?

  • devamı yükleniyor...

Replikleri © 2026