Replikleri

2022

Gibi

3. Sezon 1. Bölüm: Sarışın ve Kotlu

replikleri

Yılmaz, İlkkan ve Ersoy... Sürekli olarak birbiriyle didişmekte olan üç arkadaş. En büyük özellikleri ise sıradan hayatlarını altüst edecek bir şeyler yapmayı her zaman becermek. Küçücük olayları inanılmaz bir ustalıkla büyütüyor, işleri saç baş yolduracak seviyeye getiriyorlar. Onlar her gün yaşadığımız talihsizliklerin, tuhaf olayların ve çaresizliklerin cisimleşmiş hali.

⌘K
    ↑ Önceki sayfa için yukarı kaydır

    öncesi yükleniyor...

  • Sarışın ve Kotlu

    Yarın öğle namazından sonra kaldıracaklarmış cenazeyi.

  • Sarışın ve Kotlu

    İyi işte. Yani. Abi, Yaradan herkesin şeyine...

  • Sarışın ve Kotlu

    Öyle bir şey yani. E, şey yapıyor. Sağlamak.

  • Sarışın ve Kotlu

    Yani sağlıyor işte. Bence Tuncay da şey yapmamasını dilerim.

  • Sarışın ve Kotlu

    Çok.

  • Sarışın ve Kotlu

    Evet, abi.

  • Sarışın ve Kotlu

    Artık.

  • Sarışın ve Kotlu

    Neyse. Ben bir geçeceğim içeri. Uzanacağım.

  • Sarışın ve Kotlu

    Abi, ben de.

  • Sarışın ve Kotlu

    -Çok üzüldüm. -Canım sıkıldı.

  • Sarışın ve Kotlu

    Suyu kapatsana geçerken. Bak, orası göl oldu.

  • Sarışın ve Kotlu

    Giderin içini açayım ben. Geçerken kapatın şunu.

  • Sarışın ve Kotlu

    Ersoy, kapat da gel sen.

  • Sarışın ve Kotlu

    [İlkkan] Vay be.

  • devamı yükleniyor...

Replikleri © 2026