Replikleri

2022

Gibi

3. Sezon 1. Bölüm: Sarışın ve Kotlu

replikleri

Yılmaz, İlkkan ve Ersoy... Sürekli olarak birbiriyle didişmekte olan üç arkadaş. En büyük özellikleri ise sıradan hayatlarını altüst edecek bir şeyler yapmayı her zaman becermek. Küçücük olayları inanılmaz bir ustalıkla büyütüyor, işleri saç baş yolduracak seviyeye getiriyorlar. Onlar her gün yaşadığımız talihsizliklerin, tuhaf olayların ve çaresizliklerin cisimleşmiş hali.

⌘K
    ↑ Önceki sayfa için yukarı kaydır

    öncesi yükleniyor...

  • Sarışın ve Kotlu

    -Bedo. -Hah, efendim?

  • Sarışın ve Kotlu

    Sen üniversitede hangi bölümden atıldın?

  • Sarışın ve Kotlu

    Şimdi benim bir dayım vardı. Albino. İsmi de Seyithan'dı.

  • Sarışın ve Kotlu

    Yılmaz. Aşkım.

  • Sarışın ve Kotlu

    Sen ne sordun? Ne dayısının adını mı sordun?

  • Sarışın ve Kotlu

    Dayısının adını sordu.

  • Sarışın ve Kotlu

    -Yıl... -Şöyle bir sistem bu.

  • Sarışın ve Kotlu

    Üçlü üçlü, dörtlü dörtlü. Tamam mı?

  • Sarışın ve Kotlu

    Kaydırıyorsun. İleri geri, sorunun cevabını oturtuyorsun.

  • Sarışın ve Kotlu

    Geniş bir zamanda anlatacağım sana.

  • Sarışın ve Kotlu

    -Mutlaka anlatacaksın. -Çizerek anlatmam lazım.

  • Sarışın ve Kotlu

    Tamam. Şeyle gelirim.

  • Sarışın ve Kotlu

    Bu arada Bedo,

  • Sarışın ve Kotlu

    bu Özge vardı.

  • devamı yükleniyor...

Replikleri © 2026